Zoneterapi

Klinik for sundhed og velvære

Zoneterapi styrker og forebygger

ZONETERAPI

Zoneterapi er for alle og kan  bruges til at vedligeholde et godt helbred. Ofte kombinerer jeg zoneterapi med massage, healing, laser eller øreakupunktur for at skræddersy behandlingen til hver enkelt. Det har vist sig at have en god effekt. Jeg rådgiver gerne omkring kost, vitaminer, homøopati, Bachremedier,  samt hvad du selv kan gøre for at få det bedre.

ZONETERAPI KAN AFHJÆLPE:

• Hovedpine/migræne
  • Fordøjelsesproblemer (diarre/forstoppelse)
  • Smerter
  • Allergier
  • Spædbarnskolik
  • Øreproblemer
  • Ufrivillig vandladning
  • Kredsløbsproblemer i ben
  • Menstruationssmerter & overgangsalder
  • Gentagne infektioner

FEM GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE ZONETERAPI:

• Zoneterapi styrker balancer i krop og psyke
  • Zoneterapi kan fremme din almene sundhed
  • Zoneterapi kan lindre dine smerter
  • Zoneterapi er effektiv som behandling af en række lidelser
  • Zoneterapi bygger på et helhedssyn på dig og dit liv

TEORIEN BAG ZONETERAPI

Hele kroppen afspejles i delområder af kroppen, som kommunikerer og vekselvirker med helheden. Zoneterapi kan bruges flere steder på kroppen, men udføres mest med tryk på fødderne. Under behandlingen påvirkes organerne, kroppens energisystem afbalanceres, blodcirkulationen øges, spændinger opløses og affaldsstoffer transporteres væk fra de tilsvarende væv og organer. Herved forbedres kroppens funktion og balance.

Reaktionerne efter en behandling kan varierer og  er blot et tegn på, at zoneterapien virker og kroppen er i gang med en udrensning. Enhver reaktion hænger sammen med en bedre balance og almentilstand i kroppen. F.eks kan gamle lidelser blusser kort op, for at forsvinde igen. Træthed eller modsat øget energi kan forekomme. under udrensningen kan afføring og urin lugte og mængden kan øges.